• Werknemers
  • Werkgevers
  • Contact
  • Vragen
  • Ons Pensioenfonds

Bedrijfspensioenfonds Molenaars

  • Pensioenadministratie
    • Werknemers aan- of afmelden
    • Premiegegevens
    • Facturatie
  • Aansluiten bij het fonds
    • Verplichtstelling
    • Nieuw bij dit fonds
  • Wijzigingen doorgeven
    • Wijzigen bedrijfsgegevens
    • Bedrijfsbeëindiging
    • Geen personeel meer
    • Wijziging rechtsvorm
    • Wijziging bedrijfsactiviteiten
  • Mijn pensioenzaken
Home > Werkgevers > Mijn pensioenzaken

Mijn pensioenzaken

Maandelijkse salarisgegevens en andere meldingen doet u via UPA

Zowel de pensioenopbouw van uw werknemer(s) als de facturen baseren we elke maand opnieuw op de salarisgegevens over het vorige loontijdvak. Het is dus belangrijk dat deze gegevens kloppen. En dat u de informatie op tijd aanlevert. Voor het doorgeven van de salarisgegevens en bijvoorbeeld de in- of uitdienstmeldingen gebruikt u de Uniforme Pensioenaangifte (UPA) via uw salarispakket. Bent u nog niet bij UPA geregistreerd? Doe dit dan via de onderstaande button.

Registreren voor UPA

Werkgeversportaal

In het werkgeversportaal vindt u uw facturen en specificaties. De specificaties sturen wij vanwege veiligheidsoverwegingen (AVG) niet per post. U kunt ook de laatste gegevens bekijken die wij hebben over uw bedrijf en over uw werknemers. Wijzigingen over uw bedrijf, zoals uw IBAN of e-mailadres, geeft u via het werkgeversportaal aan ons door.

Belangrijk: wijzigingen in de gegevens van uw werknemers, zoals de salarisgegevens of in- en uitdienstmeldingen geeft u aan ons door via de UPA. Alléén als dit via uw salarispakket niet mogelijk is, kunt u het werkgeversportaal gebruiken om de loon- en dienstverbandgegevens handmatig in te voeren.

Verder kunt u in het werkgeversportaal:

  • Uw bedrijfsgegevens wijzigen.
  • De gegevens van uw werknemers raadplegen.
  • Uw facturen en factuurspecificaties raadplegen en eventueel uitprinten.

Inloggen werkgeversportaal

Inloggen met eHerkenning nu mogelijk

Meer zekerheid over uw online identiteit, daarom gebruiken wij eHerkenning. Met eHerkenning identificeert u zich veilig en eenvoudig online. Het grote gemak is dat u met eHerkenning bij meerdere organisaties kunt inloggen. U hoeft dus minder wachtwoorden te onthouden. Veilig, makkelijk en betrouwbaar. Ga voor meer informatie naar www.eherkenning.nl.

eHerkenning

 

Mijn pensioenzaken

  • Inloggegevens opnieuw aanvragen (werkgevers)
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?

Ons Pensioenfonds

  • Financiële situatie
  • Bestuur
  • Verantwoordingsorgaan
  • Beleggingsbeleid
  • Transparantie

Contact en Service

  • Email ons
  • Bel ons
  • Veelgestelde vragen
  • Documenten
  • Mijn pensioenzaken

Volg ons via

RSS feed

Disclaimer | Privacy | Cookies