• Werknemers
  • Werkgevers
  • Contact
  • Vragen
  • Ons Pensioenfonds

Bedrijfspensioenfonds Molenaars

  • Wat moet ik doen bij
    • Werk
      • In dienst
      • Uit dienst
      • Meer of minder werken
      • Onbetaald verlof
      • Ziek of arbeidsongeschikt
    • Privé
      • Alleenstaand
      • Samenwonen
      • Trouwen of partnerregistratie
      • Kinderen
      • Scheiden
      • Einde samenwonen
      • Overlijden
      • Verhuizen
    • Meer info over…
      • Waardeoverdracht
      • Afkoop
      • Vrijwillige voortzetting
  • Bijna met pensioen
    • Met pensioen gaan
    • Deeltijdpensioen
    • Eerder of later met pensioen
    • Pensioen uitruilen
    • Eerst hoger dan lager
  • Ik ben met pensioen
    • Uw pensioenuitkering
    • Pensioen in het buitenland
    • Samenwonen of trouwen
    • Scheiden en uit elkaar gaan
    • Overlijden
  • De pensioenregeling
    • Wat is pensioen?
    • De pensioenregeling
    • Ouderdomspensioen
    • Partnerpensioen
    • Wezenpensioen
    • Excedentregeling
    • Verhoging van pensioen
  • MijnPensioen
Home > Werkgevers > Contact en service

Contact en service

Hoe kunnen wij u helpen?

Top-5 veelgestelde vragen

Dit zijn de meestgestelde vragen.

Ik ben mijn inloggegevens voor Pensioenaangifte kwijt. Hoe kom ik aan inloggegevens? Expand
  • Wachtwoord vergeten? Met uw gebruikersnaam kunt u uw wachtwoord opvragen.
  • Gebruikersnaam vergeten? Met uw e-mailadres kunt u uw gebruikersnaam opvragen.
  • Bent u uw gebruikersnaam én wachtwoord kwijt? Vraag dan al uw inloggegevens opnieuw aan.
  • Bent u administrateur? Neem dan contact met ons op.
Ik heb een e-mail gekregen waarin staat dat er bevindingen zijn in Pensioenaangifte. Waar kan ik die bevindingen inzien? Expand

Log in op Pensioenaangifte en ga naar /Resultaten. Hier kunt u uw bevindingen bekijken.

Ik heb geen personeel meer. Wat moet ik regelen? Expand

U kunt tijdelijk of definitief geen personeel meer hebben. Bij Geen personeel leest u welke stappen u in beide gevallen moet nemen.

Kan ik een kopie van een factuur aanvragen? Expand

Facturen ná 1 januari 2016 kunt u online bekijken. Van oudere facturen kunt u een kopie aanvragen.

Kan ik uitstel van betaling krijgen? Expand

U bent verplicht om de pensioenpremies vóór de vervaldatum op uw voorschotfactuur te betalen. Alleen in bijzondere gevallen kunt u uitstel van betaling bij ons aanvragen. Als dit wordt toegekend, krijgt u van ons daarvan schriftelijk bevestiging. Tot die tijd bent u verplicht om de pensioenpremies op tijd te betalen.

Naar alle veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur een e-mail

Telefoon

Bel ons op 088 1198030. Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8:30 en 17:15 uur.

Postadres

Stichting Molenaarspensioenfonds
p/a Appel Pensioenuitvoering (voorheen AGH)
Postbus 1044
2280 CA Rijswijk ZH

U hebt een klacht

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kunt u niet tevreden zijn. Laat het ons weten. We zoeken samen met u naar een oplossing.

Ons Pensioenfonds

  • Financiële situatie
  • Bestuur
  • Verantwoordingsorgaan
  • Beleggingsbeleid
  • Transparantie

Contact en Service

  • Email ons
  • Bel ons
  • Veelgestelde vragen
  • Documenten
  • Mijn pensioenzaken

Volg ons via

RSS feed

Disclaimer | Privacy | Cookies